چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
تصاویر / نشست مدیر عامل  مدیرعامل جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور با مسئولین منابع پایدار حوزه های علمیه کشور در قزوین

حوزه / مدیر عامل مدیرعامل جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشوردر سفر به استان قزوین با مدیر حوزه علمیه استان قزوین، دیدار و در جمع مسئولین منابع پایدار حوزه های علمیه کشور حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس محمد رضا جعفری امروز در جمع مسئولین منابع پایدار حوزه های علمیه کشور گفت: جامعه‌ای توانمند است که نیروی انسانی توانمند و نیروی اقتصادی قوی داشته باشد.

مهندس جعفری خاطرنشان کرد: کسانی که مال خود را در راه خیر هزینه می‌کنند دچار مشکل نمی‌شود، ساخت مدرسه، مسکن، مدارس علمیه، مسجد ومسکن باقیات صالحات و ضامن خیر دنیا و آخرت است.

وی ادامه داد: خیرین باید به نیازهای جامعه و مدارس توجه کنند؛ در کنار مدارس به سالن‌های ورزشی، کتابخانه، هوشمندسازی و تکنولوژی و ... نیاز داریم.

وی اظهار کرد: مهارت‌آموزی از اهمیت زیادی در اشتغال برخوردار است و خیران می‌توانند با کمک به هنرستان‌ها، موجب تقویت آموزش در آنها شوند.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز کشور بیان کرد: امروزه خیرین مدرسه‌ساز، نقش تاثیرگذاری را در تأمین آینده دانش‌آموزان مملکت اسلامی دارند؛ زیرا کار خیر و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در فرهنگ بخشش و وقف، یک فرهنگ دیرینه در ایران است.

وی ادامه داد: کار خیر در گذشته به کارهای شخصی و معشیتی افراد محدود شده بود ولی باز شدن پای خیرین در حوزه مدرسه‌سازی، یک تحول فرهنگی بود و تلاش مضاعفی برای پیشرفت فرهنگی قابل توجه برای ارتقاء آینده خانواده‌ها انجام گرفت.

مهندس جعفری به آموزه های دینی در خصوص ضرورت و اهمیت کارهای مشارکتی و تشکلی، بیان داشت: حدیث شریف «کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته» ناظر به این قضیه است که در همه حوزه های اجتماعی همه ما مسئولیت داریم.

دیدار مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مدیر حوزه علمیه استان قزوین 


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha